|
Banneret hænger igen på sin plads og kan forhåbentlig lokke et par stykker til en tur med Løvfaldstoget i den kommende uge... |
M24 har nu fået skiftet bolte ved
akselportene og Gert fik efterset og justeret det sidste på bremserne, så
lokomotivet er klar til efterårstrafikken. John og Lars fik loddet og påsvejst
en ny flange på kølerrøret, som bliver monteret onsdag og så forventes M25 stå
klar som reservemaskine. Lars fortsatte derefter med at montere flere stolper
på C411. Bogierne er også ved at blive færdigsamlede, men manglede lige et
strøg maling, da vi fik rammen vendt om… Ude ved publikumshaven arbejdede
Niels, Johnny og Alexander videre med hegn og stolper og satser på at være klar
til lørdag, når de første efterårstog skal afgå. Jan ”Futtesak” blev hevet med
rundt på klargøring med tjenestedokumenter, køreplaner og PR til kørslen og sammen med Brian fik jeg genopsat et U42-banner,
der var blæst ned. Carsten gennemførte en større oprydning i værkstedet at
diverse værktøj. Vi var 12 mand på Gården – og som altid sker der mere end jeg
kan nå at notere. En hyggelig aften som altid /Leif
|
Bremsejustering afsluttet. M24 klar til drift. |
|
Endnu et par stolper er påsvejst C411 |
|
Lodning af flange |
|
Kølerrøret klar til montage |
|
Opsætning af hegn langs perronen er godt i gang trods nattemørket |
|
Det er godt med en kraftig lampe og seje folk |
|
Sidste lag sort - tror vi nok... |
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.