Nysgerrig efter mere!! Bliv aktiv i IBK

Nysgerrig efter mere!! Bliv aktiv i IBK
I IBK har vi godt kammeratskab og masser af interessante opgaver for alle!

søndag den 21. juni 2026

HVB Plantog 21/06-26:

Blå himmel og Dannebrog vejrer ved stationen. M24 har snart afgang med mange folk ombord.

Solen skinnede fra en ret blå himmel, vinden var let og temperaturen på vej mod de 25 grader. Syd for den danske grænse blev det kæmpet med både skybrud og hedebølge, mens vi nød den stille dag. Heldigvis var ikke alle kørt til stranden, for hele dagen havde vi næsten optaget i alle kupeer. Der var en del store familier med picnic-kurve og troldejægere mødte jeg osse. Vi havde en del af vores søde stamkunder med og det er altid en fornøjelse. Dagen startede med prøve og godkendelse af Søren som togfører. Tillykke! og John fik også et par gode lokomotivkøretimer i M24. Dagen forløb uden dramatik, men vi fik da set en hjort ganske tæt ved sporet – og det nygifte ”togpar” Pernille &Rasmus – tillykke til dem også! Så billederne må fortælle resten - tak for en hyggelig og rolig dag på banen. Nu bliver det snart spejderlejr-tid og så tror jeg vi får anderledes travlt ombord på toget! /Leif
No 3 er ved at have tryk nok til turen

Dagens første togmøde - på Rubjerg

Næste tog - pakket og klar til afgang

M24 på vej ind til Brandhøj St.

Otto og Martin står klar ved No 3.

Bafd er gået i gang med svelleskift på Sølund St.


Dagens kørsler er ovre og fyrkassen er tømt