| Blå himmel og Dannebrog vejrer ved stationen. M24 har snart afgang med mange folk ombord. |
På vores blog kan du følge med i Industribaneklubbens arbejde i Maskinafdelingen og Baneafdelingen. Forvent, at der tirsdag aften kort fortælles, hvad der foregik om mandagen i maskinværkstedet hos IBK, samt jævnlige opdateringer på Baneafdelingens arbejde. Jeg ønsker alle god læselyst! Redacteuren Leif
søndag den 21. juni 2026
HVB Plantog 21/06-26:
Abonner på:
Opslag (Atom)