Det skal jo gøres behageligt |
Det færdigsamlede gear. |
Den nederste del af bagbeklædning er her under isolering. |
Bo og Lars kæmper med at få den sidste inddækning tilpasset. |
Det færdige arbejde - klar til maling! |
På vores blog kan du følge med i Industribaneklubbens arbejde i Maskinafdelingen og Baneafdelingen. Forvent, at der tirsdag aften kort fortælles, hvad der foregik om mandagen i maskinværkstedet hos IBK, samt jævnlige opdateringer på Baneafdelingens arbejde. Jeg ønsker alle god læselyst! Redacteuren Leif
Det skal jo gøres behageligt |
Det færdigsamlede gear. |
Den nederste del af bagbeklædning er her under isolering. |
Bo og Lars kæmper med at få den sidste inddækning tilpasset. |
Det færdige arbejde - klar til maling! |
Billedet er fra starten af 80´erne hvor M 39 var i drift på Gram Teglværk. mvh Carsten |
T1 får maling både udvendigt og indvendigt! |
Løs maling afrenses af gearet |
De dele, der snart dækkes af tandhjul, skal males inden... |
Det flotte resultat! |
Manifold og andet gennemgås inden Ib kommer på besøg |
Se, den motor kører allerede.... |
Noget af Onsdagsholdets arbejde. |
Stoppemaskinen får et eftersyn inden opstart |
Gamle sveller læsses |
Stoppemaskinen arbejder sig gennem overkørslen |
Sporet løftes med donkrafte inden passage af stoppemaskinen |
Jørgen, Finn og Lars retter sporet til |
Lars varmer skinnehovedet, hvorefter Kenneth bøjer det til siden. |