| Det skal jo gøres behageligt |
| Det færdigsamlede gear. |
| Den nederste del af bagbeklædning er her under isolering. |
| Bo og Lars kæmper med at få den sidste inddækning tilpasset. |
| Det færdige arbejde - klar til maling! |
På vores blog kan du følge med i Industribaneklubbens arbejde i Maskinafdelingen og Baneafdelingen. Forvent, at der tirsdag aften kort fortælles, hvad der foregik om mandagen i maskinværkstedet hos IBK, samt jævnlige opdateringer på Baneafdelingens arbejde. Jeg ønsker alle god læselyst! Redacteuren Leif
| Det skal jo gøres behageligt |
| Det færdigsamlede gear. |
| Den nederste del af bagbeklædning er her under isolering. |
| Bo og Lars kæmper med at få den sidste inddækning tilpasset. |
| Det færdige arbejde - klar til maling! |
| Billedet er fra starten af 80´erne hvor M 39 var i drift på Gram Teglværk. mvh Carsten |
| T1 får maling både udvendigt og indvendigt! |
| Løs maling afrenses af gearet |
| De dele, der snart dækkes af tandhjul, skal males inden... |
| Det flotte resultat! |
| Manifold og andet gennemgås inden Ib kommer på besøg |
| Se, den motor kører allerede.... |
| Noget af Onsdagsholdets arbejde. |
![]() |
| Stoppemaskinen får et eftersyn inden opstart |
![]() |
| Gamle sveller læsses |
![]() |
| Stoppemaskinen arbejder sig gennem overkørslen |
![]() |
| Sporet løftes med donkrafte inden passage af stoppemaskinen |
![]() |
| Jørgen, Finn og Lars retter sporet til |
![]() |
| Lars varmer skinnehovedet, hvorefter Kenneth bøjer det til siden. |