Et møde i Mafd er en alvorlig sag... |
Maskinchefen
havde indkaldt til møde i afdelingen, så vi kunne diskutere årets arbejder og
udarbejde oplægget til årets arbejdsprogram, der som bekendt er opdelt i en
raket af tre trin. Det sendes derefter til godkendelse på Generalforsamlingen.
Vi måtte
jo konstatere at reparationerne af M24 og M25 havde taget meget af afdelingens gode tid, så der
blev flyttet lidt rundt mellem prioriteringerne – men det kan man jo høre meget
mere om ved at deltage i årets IBK Generalforsamling den 22. marts, kl. 10.30 i
Hedehuset, lokale 2.
Som
belønning for fremmødet og aktiv deltagelse i mødet havde Carsten medbragt en nyklippet video fra HABE-film om feldbanetræffet i 2002, hvor IBK var værter. Det var et fint gensyn og en udmærket
film.
Nymalet væg med den adskilte motor fra M24. |
Inden
mødet startede havde Mikkel og Carsten udskiftet en pakning på M25 og kørt en
prøvetur. M25 kan køre, skal have skiftet bremser, spilder stadig en del olie
og må kun tages i brug efter særlig aftale med maskinchef og motoransvarlig. Redacteuren
nåede før og efter mødet at male væggene i det nyindrettede motorværkstedsområde.
En fin aften med 13 fremmødte aktive.
Da
aftenen ikke var så fotogen, så er her to links med fotos af både vores bane en regnvejrsdag og andre, dejlige smalsporsbaner i DK.