![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiWHv59Dm3x7uVpd3AKaHqqHs8PIneS68L4hUvn3P9JfoqGI8i_eM-KAcX-zP68IiGxJ-JKd_eyQE5JusDPdzD59GFdruJWXcmHfySTCemvYwxH1qLyURHz82MePjETwtRAazsmLXzi6s4/s320/Finnks%2527k+gr%25C3%25B8ftegravning%252C+%25C3%25B8stside%252C+26-07-2011+%25282%2529.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgrQQIuJ_rrV7XMK4whzKRsG73jXf-CkRDOUOxxp1glT8LRCRTxknZ3gCFSRN2cFEDDzaxqA-VCWGPfZJRQOCJ2lksZsvJdBNV2nSgG69znR9c3R_uYPmycNPnJHG0hGmb34kOmj1upzUo/s320/Finnks%2527k+gr%25C3%25B8ftegravning%252C+%25C3%25B8stside%252C+26-07-2011+%25281%2529.jpg)
Onsdag udførte holdet af samme dags navn, bl.a. påmontering af trinbrædder og forreste trækkrog på D13.
På maskinværkstedet fik Ole drejet bøsninger krympe-mål, på 1/100-del's nøjagtigthed!
Imens fik jeg færdigfræst slør-afhjælpende lejn til Da7, efter 1,5 time's opretning og opstilling, på det meget skæve styreramme-emne.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjIWFmHVUUBZqPJk2AwqUDcILqRQCk8UdLM03jiR5nv_fOExBJqqPWUe7GRvrgwkFcipkwLUWUnYTeuZYO9cESb3g7EPUhjZbSNAp3XBDbaR4VmZ6c899Pbq4NDqnS5WD4w83sHBs6Vsb0/s320/Kvadrant-klods%252C+krympem%25C3%25A5l-udboring+19-07-2011.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjrTFuLKyxvUnIAvMbUtuN4X_6yUKPXQFfhZhSf2POBMzf2YqNXeWk_Yy3OaH-4DA6gZfu3XvMYXdoWsVs6WaX_eneZHdb98whdjh2I5Wy5VOa7-F_yw-22nvYlUAhLSdNsy4BeQAA_u4o/s320/Kvadrantklodser+og+krympeklare+b%25C3%25B8sninger+27-07-2011.jpg)
Lørdag påmonterede Kenneth og jeg midterste vognhal- port-styr på Brh. samt skruede det nymonterede Salta-dæk på, til erstatning for det gamle udslidte som var punkteret.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgekqYA_zZJQ8GCAq5b-CzLJ5XrdrWpvnuo-s6EASyLQX1Yq98itf7dhytU1ZdXjhITZ6ooJrA2uj10aVdljmAH1QhPfzMzoPH8iabKM6KtKfvcGed-ian8Y9ItgEmqVUBP8Gw2pGzyyrU/s320/PPP+%2528portstyr%252C+pr%25C3%25A6cist+p%25C3%25A5monteret%253B-%2529+30-07-2011.jpg)
/
LLZ