Efter vi har arbejdet ved den lille remise i nogle uger, kan det være sjovt at se, hvordan der så ud i området før i tiden. Desværre har jeg ikke taget billeder af bygningen af sporet til remisen (der har været flere udgaver igennem årene). Men i august 1989 begyndte vi anlæg af spor 2 i sin nuværende form.
![Nyt fra IBK Mafd og Bafd](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhaj_PzChLxpEZINwoB70_PfgW2i5uFANRJEN-NnZsByxLNzWaQrdd45ChJiOqTS1sVaqvjAI2JhqIWb3Phzhmm0fRMxaYrmfTRFWAMDclew1IwbBeD4hHZ5mb8-dJWwNF2AE4djn9rdys/s1600/Blogbaggrund-130115.jpg)
På vores blog kan du følge med i Industribaneklubbens arbejde i Maskinafdelingen og Baneafdelingen. Forvent, at der tirsdag aften kort fortælles, hvad der foregik om mandagen i maskinværkstedet hos IBK, samt jævnlige opdateringer på Baneafdelingens arbejde. Jeg ønsker alle god læselyst! Redacteuren Leif
torsdag den 4. juni 2020
onsdag den 3. juni 2020
Nyt fra maskinafdelingen 1/6-20
I mandags ankom der aksel og gaffelkasser for de kommende 6 nye bogier efter bearbejdning.
Der skulle bruges en del plader til den nye fladvogn, som bliver bygget op på den gamle Ålholm-personvogn, som skulle frem fra gemmerne langs kulgården. Resten af aften gik med beskæring langs spor 4 og ved værkstedet.
Der skulle bruges en del plader til den nye fladvogn, som bliver bygget op på den gamle Ålholm-personvogn, som skulle frem fra gemmerne langs kulgården. Resten af aften gik med beskæring langs spor 4 og ved værkstedet.
![]() |
Minigraveren klar til at læse plader |
![]() |
De plader som skal bruges til vognbunden er lagt på vognen og beskæringen ses i baggrunden. |
Abonner på:
Opslag (Atom)