![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiXnknkAvhPsBXBqC2LMez6JIvkaWUfrzRqiVtoPTL9PQaP_6-Pwjzg2y5SP125CrrDSVWDHsSGESmymHhnYzRi8K8C5L-rvxYisgHJA2HsXv9MjYSR9YMikNPiSIqSSUZAIdYABJApV3Q/s200/hjulslip+2.jpg)
Mvh Claus
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiqnX1UYy2e2tYrcOuxkgj7dUFC1ccJqO4lf878F5OgammwEM7Hs04d7-pnKX1AQAmdG1hLaTKzAim6l3D4ew86JrUBVSRe7526GbRFa5Ta129kqQ44ROlgNAiPVLSql2cQnAZfNHrZ3Dc/s320/130420111297.jpg)
Pudsigt at billedet blev i siluet. Tog nétop flangeProfilbilledet hér, for at illustrere worlédes Kenneth's udregninger bare fungerer hélt perfekt ind flanger ved hjulafdrejning:-)
Sés mandag
Mvh Lars
På vores blog kan du følge med i Industribaneklubbens arbejde i Maskinafdelingen og Baneafdelingen. Forvent, at der tirsdag aften kort fortælles, hvad der foregik om mandagen i maskinværkstedet hos IBK, samt jævnlige opdateringer på Baneafdelingens arbejde. Jeg ønsker alle god læselyst! Redacteuren Leif