| Der arbejdes på sporene - og der skal måske graves lidt ud i skrænten. |
Sommeren
er kommet, solen skinner og det er varmt!
På vores blog kan du følge med i Industribaneklubbens arbejde i Maskinafdelingen og Baneafdelingen. Forvent, at der tirsdag aften kort fortælles, hvad der foregik om mandagen i maskinværkstedet hos IBK, samt jævnlige opdateringer på Baneafdelingens arbejde. Jeg ønsker alle god læselyst! Redacteuren Leif
| Der arbejdes på sporene - og der skal måske graves lidt ud i skrænten. |
Sommeren
er kommet, solen skinner og det er varmt!
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.