|
Det er klart, at der anvendes skinnetransport af møblerne fra lørdags grillaftens-fest |
Vi startede med en kop kaffe og en
hyggelig snak om lørdagens vellykkede og hyggelige Grillaften-arrangement. Så fordelte
vi os rundt omkring; i værkstedet blev det fremstillet stålvinkler til endnu et
sæt dørkplader, der skal lægges hævet udenfor imellem værkstedsporene. Jan fik bl.a.
skiftet backup-batteri på styringsuret i M25, mens Niels og et hold der fik hugget
et stykke af støttemuren ved rampen, så det kan få en bedre hældning ned til
det nye picnic-område bag billetsalget. Det kom der en del brokker ud af. Da Brian,
Jan D. og jeg alligevel var ude med E28 for at køre stole retur fra vognhallen
efter lørdagens festligheder, så kunne vi hente en tipvogn til dem. Den var dog
”fuld af brok” i forvejen, så det blev kørt ned og læsset af langs rampen. Så
kan det hjælpe med at hæve og forstærke rampen en dag. Så nævnte Rasmus, at han
forleden havde fjernet og savet et stort piletræ op. Det var stormen ”Hans”,
der havde lagt træet hen over sporet… Brian og jeg fik det læsset og kørt retur
til brændeskuret. Så kan det blive til optænding af damplokomotivet og det er vel
en form for genbrug… Så blev tipvognen kørt til Niels og læsset med hans brok.
Jeg gav også Lars L. en hånd med udskiftning af en ventil på grabben, så den
igen er blevet tæt. Jeg talte 11 mand på Gården denne aften. /Leif
|
Der hugges af betonkanten ved rampen, så der bliver en blød overgang |
|
Savning af stykkerne til vinkler for dørkplader |
|
Læsning af brænde |
|
losning ved at tippe kassen |
|
Tilpasning ved rampen og picnic-området |
|
Ny ventil monteres på grabben. |
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.