|
Transportvogn hænger på Jørgen jydekrog...Det er M23 reservemotor, der stammer fra et mobilt elværk fra en lufthavn. |
Bo har efterhånden fået afmonteret alle dele fra
akselkasserne på Sukkergris, samt en mængde andre dele, der ligger fint
sorteret i pallerammer. Alt skal gennemgås grundigt, før det igen kan komme på –
men de fleste dele er i forbavsende god stand. Carsten fik fræset en del lejehuse
til den nye serie bogier og så fik Lars, Peter og Carsten hentet reservemotor
til M23 ind på motorværkstedet og den færdige M30 motor kom ud og blev leveret
i værkstedsremisen. Den forventes isat på lørdag. Kjeld forberedte arbejdet. Lars
og Peter kørte siden skrot til opsamlingsstedet og hentede et hjulsæt med hjem.
Steen gav et nab med og fik desuden foldet en masse tæpper sammen fra søndagens
våde køredag. Gert gennemgik vandbehandlingsanlægget og fik etableret bedre
lys. Jeg arbejdede med indbygning af den nye monitor til strækningsfilmen i
Superfos-loket – desværre viste skærmen sig at være defekt… Vi finder en anden.
En del andre småopgaver blev løst. Vi var 10 mand på Gården, der fik arbejdet
flittigt denne aften. /Leif
|
Det er muligt at få vognen skubbet helt ind med gravemaskinen |
|
Motor til M30 tages med retur |
|
Undervejs passeres resterne af Kajs hus... |
|
Den dyrebare last leveres ved døren |
|
M30-Perkinsmotor klar til at blive sat i lokomotivet. Bagved inspiceres fremdriften på adskillelsen af Sukkergris |
|
Endnu en serie lejekasser er fræset til på mål. |
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.