Trods et Corona-fremmøde på kun tre mand på værkstederne, så skete der da alligevel lidt; Carsten fik monteret endnu en del stumper på M30´s motor. Den blev der også arbejdet på om lørdagen, så det skrider godt fremad. Benjamin og jeg arbejdede på Superfos-loket og Benjamin tog sig af tilpasning af indbygningskassen til monitoren, så den kom helt rigtigt på plads. Carsten drejede en ny aksel til vindueslukkeren, da det oprindelige gevind var tæret væk. Jeg fik boret huller til de forskellige kabler, som skal trækkes rundt til strøm og lyd i det ”interaktive” lokomotiv. Lidt maleri blev det også til og så kom tyrene på skorstensbåndet igen. Det er HC, som har fremstillet et par virkelig flotte eksemplarer. De ligner originalerne på en prik – bare flottere! I lørdags fik vi D10 op på et par deplorider, så nu varer det ikke længe inden Superfosén kan blive kørt ud til sin rette plads i remisen /Leif
Fra lørdagens rangerarbejde for at få D10 ud og op på deplorider, ses en travl banegård med tipvognstrafik... |
Fin muldjord fra udgravningen foran den lille remise fordeles langs sporet for at gøre stykket mere jævnt. |
Den flotte tyr pynter godt på skorstensbåndet. Tak til HC |
Monitorkassen falder næsten i et med "tapetet" |
Status for M30´s Perkinsmotor efter Christian og Carsten har arbejdet flittigt med opgaven. |
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.