Carsten
og Anders afmonterede vugge og bundstøtte til kedlen til No3, så det kunne få
en fornyet omgang maling efter lidt tilpasning. Derefter gik de videre med trinbræt
til højre side på M30, hvor der skulle bores en lang række huller. Jeg fik
afrenset og grundet delene fra Vildmosen, så de kan males. Derefter lavede jeg
en opstilling udenfor vognhallen og fik skåret toppladerne til den nye væg. De
skal danne en pæn afslutning oppe i toppen af væggen.
Bo og
Lars fremstillede en smelteprop til kedlen, som er en sikring imod tørkogning
af kedlen. Bliver sikringen for varm, fordi den ikke køles af kedelvand, så
smelter en tin-legering og sender damp ud i fyrkassen. Brændstofpumpen til M25
er sendt i byen, da den ikke regulerer korrekt. Så M25-holdet brugte i stedet
tiden på at finde lidt dele. Der blev nu også tid til en kop kaffe blandt de 10
fremmødte denne aften.
|
Opmærkning til huller |
|
Bore huller til trinbrættet |
|
Støtte og vugge til No3 kedel - grundet |
|
Arbejdsskitse til smelteprop |
|
Tilpasning af top-plader til endevæggen i vognhallen |
|
Tin smeltes i smelteprop |
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.