Denne mandag havde eftermiddagsholdet, bestående af Ole, Bo og Simon fået færdigbearbejdet emnerne til den mangenot, der skal anvendes til sammenkoblingen mellem gearkasse og motor på M23. Bo fik endda krympet akselen på, så nu mangler blot en svejsning i bunden, samt en hærdning af selve mangenoten. Ole drejede også en ventilfod til injektoren på No3, som Bo fik loddet. Lars fremstillede laskebolte til bundstykket på akselgaflerne til M23 og fik renset drejebænken. Jan og Per Børge fortsatte arbejdet på det bagerste motorophæng til D13. Det blev klart, bortset fra et par huller, der venter til montagen. Jeg fortsatte malearbejdet på C260 – sammen med Kenneth og Jesper! Malearbejdet blev derfor færdiggjort og kun montage af de renoverede puffere og eftersyn udestår før vognen kan indsættes i driften. (Gavle, gulvplanker og trinbrætter malet sort, samt håndlisterne 2. gang sort.) 9 medlemmer arbejdede flittigt denne mandag.
Billeder fra dagene her
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.