|
Der lægges muller i beslagbukningen, men legeringen viser sig at være uegnet til formålet - |
Efter et interessant maskinmøde, så mødtes vi denne
mandag, hvor vi brugte første del af aftenen på at drikke lidt kaffe, få
sludret om mødet og også hilse på John, der er udlært smed og nu gerne vil være
aktiv i klubben. Hans, Jan, Per og Steen gik derefter ud til M25 for at montere
det reparerede lade-relæ og dynamo i den mørke vognhal...(med planlagt prøvekørsel onsdag)
Carsten, Lars O.
og Kjeld fik kørt M45 over graven, så der kunne udmåles til beslag for
sandingsrørene. Derefter gik produktionen af de to beslag i gang og sidst på
aftenen var de prøvemonteret og så ud til at passe fint. Henning hjalp til og
fremstillede desuden opmærkning til betjeningspanelet. Jeg benyttede lejligheden
til at afrense svinghjul mv. og fik det malet – hvilket dog senere medførte en
del maling på Carsten hænder ved prøvemontagen… Nå, det gik endda 😊
Jeg skulle måske bare have brugt mere tid på at vise John rundt på
Gården og fortælle om de forskellige opgaver? Noget rigtigt fik jeg da sagt,
for nu er han medlem. Velkommen!
Per og Bjarne fik ryddet en del op i ”hjørnet”
så vi snart kan få det ryddet til fordel for mere sporplads. Kenneth P. fik
kælet lidt for No3 og i alt talte jeg 12 fremmødte medlemmer denne aften.
|
- og noget mere føjeligt jern saves ud i rette mål
|
|
Mens Kjeld skærer til under M45, så beslaget kan monteres, fortælles der røverhistorier ovenpå. |
|
Beslaget sidder med sandingsrøret monteret |
|
Der ryddes op i skabe, paller og små bunker... |
|
Der er stadig lidt, der kan males på M45... |
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.