|
Der afdrejes og det kontrolleres, at det stadig er overmål |
Da jeg ankom til værkstedet, var Bo godt i gang med at afdreje det næste pålægssvejste hjul til B3. Det er i første omgang en grov afdrejning. Resten skal foregå på en større bænk ude i byen, sammen med de øvrige hjulsæt. Lars O. og Carsten fik beskrevet og aftalt, hvordan skaden på den forreste puffer på M45 skal udføres og Lars gik straks i gang med at finde og udskære materialer. Der skal udføres en krumning af den kraftige plade. Til de formål blev fundet og halveret et rør, der skal tjene som bukkeform. Carsten og Kjeld gik derefter videre med at genmontere de forskellige kølerrør og -slanger og fylde kølervæske på tanken igen. Jeg afrensede imens førerpladsen og fik den malet en første gang, såvel som trækrør og sandingskasse. Kenneth har fået fat i den rette filttype og kunne derfor udskære nye filtstykker til lejerne på M9, så der er klar. I snedkerværkstedet huserede Jan og fik udskåret det første hold lister til tagbuerne. En effektiv aften med 7 mand på værkstederne /Leif
|
Det aftales hvordan reparationen skal udføres |
|
- og kort efter er Lars i gang med skærebrænderen |
|
Kenneth skærer lejefilt til M9 |
|
Carsten og Kjeld monterer rør til køleren |
|
- og der kan hældes kølervæske på igen
|
|
Skabelonrøret udskæres |
|
Jan står klar til opskæring af første planke |
|
Sidst på aftenen var en grundig afpustning af træstøv nødvendig! |
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.