En indgået
fejlmelding fra Maskinchefen på radioen i Da7 og en radio i M23, der fik
sikringen til at gå, fik Per og jeg til at tage teknikerkasketterne på og
bevæbne os med måleværktøj; først søgte vi fejlen på M23, hvor vi fandt en
gennemslidt isolering inde under bagpladen på bundstykket. Det var en
kortslutning til kabinet fra et uisoleret stik. Et isoleret spadestik løste den fejl. Radioen
på Da7 fungerer fint på et nyopladet batteri, men batteriet var fra 2007 og
ikke af bedste type. Vi udskiftede med et andet brugt, men bedre egnet og håber
det giver bedre resultat. Villi kom også forbi og bidrog til fejlsøgningen.
Carsten fortsatte arbejdet på skydebroen med montering af de sidste to skinner,
der monteres på mellempladerne med bolte. Til sidst fik vi fjernet to
deplorider, der stod i vejen for Svends arbejdsplads ved hjuldrejebænken. 4
mand arbejdede i en ferieramt uge.
|
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.