Arbejdet på M9 fortsatte denne aften:
Carsten bander over de skæve beslag og Kenneth skærer filt
De to stykker rundstål på hver 100 kg, der skal anvendes til at dreje de nye aksler, var netop ankommet og blev derfor transporteret ind til drejebænken. Nu venter et stort arbejde med at dreje dem på mål. Carsten gik videre med at tilpasse beslagene til akselkasserne, mens Kjeld afrensede den store trækkæde, der har ligget i petroleum en stund. Vores lejefiltspecialist Kenneth udskar og tilpassede filt til akselkasserne og jeg fik afrenset resten af undervognen, så den snart kan blive grundet – hvis der ikke skal rettes yderligere.
Jan forberedte sig ude i vognhallen til onsdagens videre opgave med vogneftersyn.
Man skulle tro det var "kædeligt" arbejde, men Kjeld "led" ingen skade |
Snart så god som ny! |
Der skæres filt ud til akseltætning på lejekasserne. |
Et lille kig til hvor de to pakker svejsetråd er blevet af...
En del af hjulfladen har tidligere været drejet af, men nu fyldes det på igen og hele hjulet skal efterfølgende drejes til korrekt diameter.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.