|
Aftenrangering, så M25 kan komme over gravsporet |
Denne stille sommeraften startede
med at vi sad i Damp á, fik en kop kaffe og talte om den hyggelige grillaften,
som kun halvdelen havde haft mulighed for at deltage i. Bagefter fik M25
strammet bremserne, da de nye klodser er ved at blive kørt til. Det krævede
lidt rangering at få M25 over gravsporet, men selve operationen er hurtig klaret med en stor fastnøgle. Bagefter var det tid at gå videre med
E28, værkstedets nye beboer. Det lille akkumulator-lokomotiv skal omspores fra
600 til 700 mm; der skal bygges en ny batterikasse og hele enheden skal have en
gennemgribende omgang. Heldigvis har lokomotivet altid stået indendørs og er
derfor i en fin stand. Jan, Per og Hans fik adskilt kontrol-enhed og optegnet
ledningsnettet med relæer og kontakter. I mens gennemgik Niels og jeg vores reklamebannere,
der trængte til en opstramning efter al den megen blæsevejr. Det var en
velegnet aften til det arbejde med helt vindstille. Blot 5 mand delte lidt af kageresterne
fra Grillaftenen J
|
E28 adskilles. Her optegnes kontrolenheden og ledningsnettet |
|
E28 byggeplade |
|
Kontaktenheden i hastighedsomskifteren |
|
Hovedrelæ styres fra fodpedalen |
|
DieselHouse-drengene kommer på besøg snart igen |
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.