Vi fik
hyggeligt besøg af Steen fra BurWain-drengene, der medbragte film og fotos fra
prøvestarten i onsdags og for lige at se på de små udfordringer denne havde
afsløret. Der er blandt andet lidt utætte pakninger ved brændstoftilførslen,
som denne aften derfor blev udskiftet med nye. Desuden skulle ventilerne og
vippearmsakslen finjusteres, så det gik aftenen med for motorholdet. Vi andre gik
over på maskinværkstedet og bevæbnet med pensler var det en aften i malingens navn. Jeg havde
tidligere på aftenen fået afrenset den resterende del af gearkassen til T1, som derfor kunne få
en omgang grunder. Peter og Lars fik malet kedelbeklædningen på No3 med den første omgang sort, Carsten
fik malet undervognen på T1 og Hans fodtrin på M4. En rokade af materiellet blev
forhindret af heftigt regnvejr – ikke så godt for nymalet grej… T1 skulle ellers over graven, så bunden kan få en omgang maling. Det må vente på tørvejr.
10 mand
på Gården fik rykket nok et nøk!
Der males! kedelbeklædningen på No 3, på T1 gear og ramme og på M4´s fodtrin |
Gearet til T1 grundes |
Denne søvnige herre dukkede op fra T1. (Inspektionsluge til koblingen) |
Nymalet i blank sort. Flot! |
Der justeres ventiler! |
Til kaffen kom Per´s nybyggede lokomotiv på banen og forsynede bordet med pebernødder. |
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.