Først var der jo lidt efteroprydning efter den vellykkede Grillfest i lørdags, så var der kommet en reklamation på M24; den kunne ikke starte søndag morgen, så plantoget blev i stedet fremført af M23. Det var jo noget ærgerligt, nu M24 lige var kommet på skinnerne igen. Carsten og jeg fejlsøgte og fandt at brændstofpumpen ikke fungerede og at reguleringen sad fast. En demontage af hele pumpen var derfor nødvendig og blev iværksat. Da pumpen var ude, blev fejlsøgningen desværre ret let: Den lille, blanke metaldims som Carsten og Jan havde fundet i søndags stammede desværre fra pumpen; skudt ud gennem bunden. En reparation ude i byen er derfor nødvendig. Undervejs måtte vi samtidig konstatere at brændstofhanen ikke lukkede tæt og tanken blev derfor tømt for 30 liter, så hanen kan blive skiftet. Så fandt Per og Jan, at der også var hul i røret til lydpotten, som derfor også blev demonteret for udbedring. Ak! og intet af dette havde noget med hjulafdrejningen at gøre…
Per og Jan så også på, om det er muligt at forbedre håndbremsens position i D13, samt supplere speederen med en håndstyring. Villi fandt at radioen i M23har en defekt mikrofon og vil fremskaffen en ny. Håndradio er nødvendig indtil reparationen er udført.
Bjarne fandt fejl på en flyder til vandbehandlingsanlægget og fik det OK igen. Vi var 7 medlemmer i værkstedet denne aften og sluttede i Damp a´ med at spise chips-rester fra de riges bord.
Slanger mærket op efter udtagningen af brændstofpumpen
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.