Per og Jan arbejdede videre med M 4, som fik afrenset motorlågerne for gammel maling og set på opbygning af gastrækket. Hans fik malet motorhuset til M 4. Carsten arbejdede lidt videre med T 1.
|
Jan fjerner gammel maling på motorlågerne |
|
Per arbejder på gastrækket |
Lars, Bo og jeg arbejdede på Vildmosen, hvor vi fik bugt med de utætheder, som havde vidst sig i går, da kedlen blev trykprøvet med luft. Derefter kunne der tændes op under kedlen. Da vi havde fået ild på risten, gik vi i gang med at få olie fra smøreapparat til cylinderen for første gang, siden maskinen sidst har kørt i 2013. Det gik lidt trægt, da olien ikke var meget for at komme igennem rørene. Da der så var kommet tilstrækkeligt tryk på kedlen, var vi en tur over graven for at få monteret bundproppen i vandkassen. Derefter blevet der justeret sikkerhedsventiler og maskinen blev ellers gennemprøvet.
|
Bo strøg tændstik nr. 2, da den første gik ud |
|
Så kom der endelig røg op ad skorstenen på maskinen igen |
|
Lars og Bo i gang med at få olie fra smøreapparat ned til cylinderen. |
|
Der justeres sikkerhedsventiler og bundpropen i vandstandskassen sættes i. |
|
Sikkerhedsventilerne blæser |
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.