Dækplade til kontrolleren får sidste lag maling og finish |
Sidste mandags
”Nyt fra Mafd” udgik, da Redacteuren var bortrejst og substitutten arbejdsramt.
Men der blev både monteret skorsten på No3 og forvarmerens til- og afgang på
M25 blev placeret på en bedre måde, således at det opvarmede vand ikke længere passerede
køleren. Det havde nemlig den uheldige
virkning at køleren og ikke motoren blev forvarmet… Peter drejede denne aften skabeloner af træ,
der skal bruges til at bestemme hvor spilddamprørene skal placeres i den nyligt
genmonterede skorsten på No3. Opgaven med T1fortsat. Førerhuset på M25 var fint
afslebet og fik denne aften et lag maling; hvilket også luger og motorhus fik.
Der blev også opsmurt og klargjort yderligere, herunder monteret hjemmeloddet
julebelysning. Vi havde også besøg af en fotograf, der vil forsøge at bruge os
i et lille projekt. Han fik en rundvisning og synes godt om hvad han så J Vi var 7 mand i fuldt sving
denne aften.
Carsten udsættes for beskydning af to fotografer... |
Forvarmerens nye og bedre placering. |
M25 Førerhus og låger under bemaling |
Kølerproppen får også en omgang grå! |
Aftrækket har hældt sod ud over motorhuset og julebelysningen monteres |
Her beundres de smukke julelys. Nu mangler blot lidt julegran. |
No3 med skorsten igen |
Målfast træplade-skabelon til skorstenen under fremstilling |
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.