|
M30 og M3 nu fint litreret |
Sikke en
travlhed på værkstederne denne aften. Der blev puslet i alle hjørner: Hans
havde med posten modtaget udskårne overførings-tal, så nu er både M3 (tidligere
M15) og M30 blevet flot litreret. Carsten fik også monteret den ene af de nyfremstillede
sandkasser, der ved testen lagde sandet præcis hvor det skulle i en fin dynge. Peter
og Lars fik drejet den ene ende af den nye aksel til ballast-tipvognen, mens de
tog en snak med vores nye aktive Niels, som jeg havde vist rundt på Gården. Velkommen
til ham! Efter Jan havde malet kølergitteret, fik han og Bjarne arbejdet med at
montere varme og køler på M25 og fik fyldt vand på og efter stramning af et par
rørsamlinger, var den såmænd helt tæt… Per fik trukket kabel fra batteri til
motorrum, der skal bruges til den nye motorforvarmer, som via en timer skal
køre et par timer før planlagt kørsel. Jeg fik malet M25 motorhus en første
omgang og resten af malingen fik Hans og jeg spredt ud på gulvet i M30. Se, det
var en fin aften med 9 fremmødte.
|
Peter drejer aksel til ballasttipvognen |
|
Jan maler kølergitter, mens Hans overfører 3-taller |
|
Der arbejdes på M25: motorhjælm og kølergitter males, køler klargøres og der trækkes ledning til forvarmer. |
|
Køler testes med vand |
|
Kabel til forvarmer, ført i flexi stålkabel |
|
Nymalet gulv i M30 |
|
Sandingstest - lige på sporet! |
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.