Lørdag morgenstund
drillede M24 ved ikke at starte, idet forglødningen kortsluttede den 70 amperes automat-sikring.
Således måtte M23 tage de to første ture. Carsten og Hans fik dog liv i
maskinen med lidt dieselstart, så resten af dagen gik fint. Et hold fik derfor
skilt styringen for at finde årsagen, hvilket ikke fuldt lykkedes, men
forskellige slidte ledninger blev udskiftet på mistanke. På onsdag fortsættes
arbejdet, så M24 kan være klar til lørdagens juletog. Vi håber på sol og mange
mennesker, så et fuldt tog bliver nødvendigt. Carsten og jeg arbejdede videre på deploridernes
akselvanger; Carsten fræsede anlægsflader til møtrikkerne og jeg sandblæste og
grundede dem efterfølgende. Hyggelige folk kom forbi og så på arbejdet, så 9
mand var forbi Gården denne kolde aften, hvor Da7 stod for opvarmningen i remisen
– klar til lørdagens juletog!
Otto har optaget en førerums-video i M24 fra sidste lørdag juletog. Se den her >>
Se samtidig Ottos fine film fra en sommerdag på værkstedet med M15 og M24. Så kan man da kun glæde sig til at det igen bliver varmt og dejligt!
Se filmen her>> Den er ret god sat sammen :-)
 |
Fejlsøgning i M24 controller |
  |
Fejlsøgning i M24 controller |
 |
Diagrammet gennemgås for at finde årsagen. |
 |
Emnet fræses rent rund hullerne for bedre anlægsflade |
 |
Maling med Russer-grunder af vangerne |
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.