"
Carsten og jeg startede med at bore et hul til palen som
skal forbinde håndtaget med låsen og i løbet af dagen blev døren monteret og
førerhuset til M15 prøvet på undervognen.
Ind i mellem når Carsten ikke havde brug for hjælp, lavede
Bo og jeg Vildmose-lokomotivet. Bo fik slebet af sølerne og tappene på hjulene. Jeg
fik afmonteret den bagerste fjeder og fik slebet malerester af omkring hvor
fjederen havde siddet og i resten af hullet, hvor også askekasse normalt sidder
monteret. Derudover var tiden også dertil, at jeg lige fik slebet tappene som
balancefjederen vipper omkring.
Mogens var forbi og fik skiftet dækket på
sækkevognen, der var sprunget efter en tung transport sidste år.
Carsten og jeg sluttede lige dagen af med at få ryddet op og
fejet gulvet, som var meget beskidt.
/ Peter
Førerhuset klar til at blive kørt til sandblæsning. |
En stolt mand fremviser sit resultat. |
Balancefjeders tappe (den bagerste fjerder) er slebet og klar til at blive bundet ind og derefter renset og malet. |
Rummet hvor balancefjerden og askekassen sidder er slebet ned og klar til grunder. |
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.