Da7 blev rigget ned i søndags og det arbejde blev fortsat her om mandagen.
Aftenen indeholdt atter en omgang rangering, idet den nu samlede GM32 skulle retur til
vognhallen og 1684 med tilbage som opbevaringssted for alle de dele, der nu
skal til at skrues af No 3; Vildmosen. Rangeringen blev en langsommelig affære,
idet deploriderne under M32 er udskiftet med et par ombyggede
tipvognsunderdele. De har ret smalle hjul, men det gik nu helt fint. De er udskiftet for at frigive deploriderne til de kommende
flytninger. Det kan ses på at ASEA-maskinen i lørdags kom tættere på drejeskiven…
Rangeringen
betød at M23 og M24 kom ud i vognhallen og No. 3 på værkstedet. Her blev den
fluks omringet og afmonteringen påbegyndt. Jeg tog mig dog af M30 i stedet og
fik afrenset, fuget og grundet bagsiden, samt boltene på de nye puffere. En fin
aften med 8 aktive på værkstedet.
 |
Lokomotivparade: ASEA, M30, M24, med No3 og Da7 |
 |
Alle mand i gang med at adskille Vildmosen... |
 |
- der er mange bolte, der skal løsnes |
 |
M30 grundig grundet |
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.