Kenneth A og Villi eksperimenterede med startmekanismen på den gule SALTA og undrede sig over, hvordan det fungerede i forhold til den røde, der betjener sig af lidt ældre teknik. En manual ønskes. Kenneth P fortsatte arbejdet med taget. Det ser allerede flot ud med buerne sat i remmene! Jan og Per Børge justerede lige bremserne på M24 og fik derefter D13 over graven for montage og udmåling af de vibrationsdæmpende ”sandwiches” der skal monteres mellem rammen og kabinen. Med en kaffemølle blev kabinen løftet op og prøvestykker monteret. Bjarne tilså og afprøvede vandbehandlingsanlægget, da det i søndags ikke automatisk stoppede renseprocessen. Ingen fejl fundet…
Sven Erik arbejdede med værkstedsinstallation og sammen med Lars fik jeg monteret brillerne på akslerne til DA7. Der skulle tilpasses med et par lein, før de gik passende let. Møtrikkerne blev låst med Lock-tite. Så begyndte det at tordne og regne og så var det jo tid til tordenkaffe under parasollen. 9 fremmødte medlemmer denne aften.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.