Lørdag d.22. maj gik med græsslåning på perronerne langs hele banen.
Lørdag d. 29. maj var præget af et dampsærtog, hvor et fødselsdagsselskab skulle køres ud til Fem Ege, men ikke med retur. Derfor blev der lejlighed ti at køre noget så sjældent som et damptrukket arbejdstog, idet vi benyttede lejligheden til også at hente noget brænde med hjem fra Brandhøj. Efter veloverstået kørsel blev der skiftet et par sveller i spor 2 på Hedehusgården og desuden fik vi rettet remisesporet op og ryddet op i slaggebunken.
Sidste lørdag (5/6) var der heldigvis mulighed for at gennemføre lidt arbejde uden særtog eller andet. Det er blevet besluttet at revidere lidt på køreplanerne, så dagens første opgave bestod i opsætning af nye publikumskøreplaner på alle stationer. Lidt oprydning på Fem Ege station blev det også til, inden vi kørte tilbage til Brandhøj. Salta gravemaskinen blev startet op og fik gravet ud til forbindelsessporet frem til næste sporskifte i sporviften foran vognhallen. Et par skinner blev hentet frem til dette spor og vi fik stort set skilt det efterfølgende sporskifte af ved at skære et større antal sammensvejsninger op. Næste opgave bliver derfor at samle sporskiftet igen, denne gang med 700 mm sporvidde i stedet for de oprindelige 785 mm.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.