På Da7-renoveringen havde Bo og Lars brugt dagen på at vurdere, hvad der skal gøres for at gøre den køreklar og få genoprettet køreegenskaberne bedst muligt med mindst mulig arbejde. Bo og Carsten fik også set på, hvordan nye bremseklodser kan fremskaffes og hvilken legering, der skal bruges. Christian fik fyldt fedt i hjullejerne på de omsporede deployere. Vi gik også i gang med at fremstille en plade til tilkobling af trækstang. Senere, da flere dukkede op, gik små arbejdshold i gang med at rense endnu flere dele og adskille stroppe og akselgennemføringer. Begge de rødmalede sider fik en omhyggelig omgang afvaskning og pudsning. Malingen nedenunder er i fin stand.

På vores blog kan du følge med i Industribaneklubbens arbejde i Maskinafdelingen og Baneafdelingen. Forvent, at der tirsdag aften kort fortælles, hvad der foregik om mandagen i maskinværkstedet hos IBK, samt jævnlige opdateringer på Baneafdelingens arbejde. Jeg ønsker alle god læselyst! Redacteuren Leif
mandag den 8. marts 2010
Nyt fra maskinafdelingen #13-10 08/03:
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.