Nysgerrig efter mere!! Bliv aktiv i IBK

Nysgerrig efter mere!! Bliv aktiv i IBK
I IBK har vi godt kammeratskab og masser af interessante opgaver for alle!

onsdag den 15. september 2021

Aflyst stjernekigge-tog - med flot maleri til følge :-)

 Grundet DMI-vejrforudsigelser om dårligt, overskyet vejr på torsdag og fredag aften, så var vi nødsaget til at aflyse vores to Stjernekigge-arrangementer 16 og 17. september, hvoraf det ene var helt udsolgt.

Vejret er vi jo ikke herre over, så vi må bare prøve ved en senere lejlighed hvor sandsynligheden for bedre vejr er til stede. 

Men at nogen havde glædet sig, kunne vi jo læse ud af nedenstående, søde mail:


Tak til Lissa og Anna Aksig Nørland for at få lov at vise dette flotte maleri

Kære frivillige på Hedelands Veteranjernbane På min 75 års fødselsdag fik jeg dette kort og billetter til turen på fredag aften. Selvom jeg er skuffet over at turen fredag aften er aflyst, kan jeg stadig glæde mig over kortet, som mit barnebarn har malet, og jeg synes det viser alt, hvad jeg havde kunne forvente af jeres arrangement.

Venlig hilsen

Lissa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.