Nysgerrig efter mere!! Bliv aktiv i IBK

Nysgerrig efter mere!! Bliv aktiv i IBK
I IBK har vi godt kammeratskab og masser af interessante opgaver for alle!

torsdag den 25. oktober 2012

Hverdags-Bafd. uge 43

Mandag eftermiddag hentede Ole og jeg to deploy-par fra Brandhøj med 4 skinner på, op til udtræks-sporet ved hallen, således der var klargjort til onsdagens modtagelse af en leverance nye sveller.
Et effektivt hold herfor var fremmødt, og opgaven klaredes fint på 1 time & 20 min.




 
 
 
 
 
/


Ole var på pletten til fin forevigelse af aflæsningen fra adskillige opfindsomme vinkler;-)
 
 
Vi glæder os til svelleudskiftnings-kampagne 2012, igen i år primært ude på Sletten.

I den forbindelse behøves et lidt større hold, for effektiv løsning af opgaven startende ud:
lørdag d.3/11

Aht. planlægning herfor bedes interesserede give Bafd.-chefen besked pr. mail - senest d. 2/11.

Vi ses!
:-)


/
LLZ

4 kommentarer:

  1. Hvem er egentlig ham Ole, skide go'e billeder har ta'r

    SvarSlet
  2. Det ser godt ud med nye, friske sveller. Når jeg tænker på hvad jeg har været med til at placere skinner på...

    Og Ole tager gode billeder, det er rigtigt!

    SvarSlet
  3. Hvad med nogle pallegafler til gravemakinen ? ( så våget ud ) Kan samme type som man bruger til frontskovlen på en rendegraver ikke bruges ?

    mvh.
    Kenneth

    SvarSlet
  4. Godt set, Kenneth. Når jeg ser på billederne igen, ser chaufføren også en smule bekymret ud. Og pallegafler er vel snart det sidste der mangler til gravemaskinerne.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.