Nysgerrig efter mere!! Bliv aktiv i IBK

Nysgerrig efter mere!! Bliv aktiv i IBK
I IBK har vi godt kammeratskab og masser af interessante opgaver for alle!

tirsdag den 26. januar 2010

Ugens OBS!

HUSK Møde i Maskinafdelingen på lørdag 30/1 kl. 13 i Damp á og vær med til at planlægge årets aktiviteter!

Med denne nye Mafd-blog, så har du mulighed for at komme med dine kommentarer til ugens udgave af ”Nyt fra Mafd” Jeg vil også lægge hele året 2009 ind i ”arkivet” – senere følger måske 2008… Kom endelig med dine indspark til denne nye nyhedsform.
Mhv Redacteuren

4 kommentarer:

  1. Hej Leif
    En tydelig forbedring med denne side. Billederne er lige til at gå til, og så er de indsat så de passer sammen med teksten.
    Fin-fin side
    Jeg håber at du også kan deltage på lørdag.
    Hilsen Bjarne

    SvarSlet
  2. Hej
    Jeg er også ret vild med din side. Det ser rigtigt godt ud
    MVH
    TKH

    SvarSlet
  3. Hej Leif

    Bloggen ser flot ud, men det kræver nok lidt tilvænning rundt i geledderne. Der er dog mange muligheder, (videoklip mv) som kan udforskes. Vi skal dog passe på, at det vigtige materiale også gemmes andre steder, hvor vi har mere kontrol over det. Det er jo kun få år siden at hjemmesiden forsvandt og kun delvist kunne genskabes.

    SvarSlet
  4. Hej Steffen. Enig. Jeg skriver teksten i Word og kopierer den ind i Bloggen, i samme format som jeg sendte med ud sidste år. Man kan desuden eksportere bloggen til egen pc.
    Vi skal nok få udforsket mulighederne!

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.