I toget medbragte vi tre tipvogne, der tømt for optændingstræ, skulle tilbage til Brandhøj. De to sattes tomme på plads, mens bremsetipvognen indrangeredes i den stamme tipvogne, der skal deltage i særkørslen søndag 30. august. Herefter suppleredes stenlasten i vognene og stammen sattes ind i opbevaringshallen, klar til brug.
M 40 med tipvogne under læsning foran opbevaringshallen. |
Under opholdet på Brandhøj udførte vi desuden mindre buskrydningsopgaver, ligesom det blev til lidt reparation på stoppemaskinen. Efter returnering til Hedehusgården, hvor vi spiste frokost, fortsattes med skinnebukning i kurven ovenfor rampen.
Imens afgik M 45 for en tidskørsel til Brandhøj st. Formålet var at fastslå om maskinen kunne holde den køreplan, der er udarbejdet for tipvognstogene til næste søndags tipvognssærkørsel.
M 45 er nået frem til Brandhøj st. efter at have tilbagelagt strækningen fra Hedehusgård st. på 11 minutter rent. |
Skinnebukning netop afsluttet og arbejdsstyrken pakker sammen. M 45 er tilbage fra testkørslen og banen skal nu frigøres til særtoget. |
Claus
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.