Motoren på M4 kører nu jævnt og uden diesel-os. Så snart kan lokomotivet atter samles. |
Per og Bjarne lyttede til M4´s
motor, som nu kører godt og jævnt med næsten ingen røgudvikling. Det er
resultatet af den fine indsats, der blev gjort sammen med Diesel House. Det
kunne man læse om i sidste blog-indlæg. Per tjekkede om køleren fungerer som
forventet og den nedkøler fint temperaturen med 30 grader.
Lars O. og Carsten har fået
fremstillet en stribe flotte fjederkurve og denne aften blev det første sæt
samlet. Det er hårdt arbejde at få banket fjederbladene ind i kurven, men
resultatet blev godt!
Niels og jeg genopbyggede den gamle
reol i depotvognen sammen med Carsten. De nederste kasser var faldet sammen
under mange års overlast. Nu er konstruktionen styrket væsentligt, så vi regner
med at den nu holder. Kasserne er for mange år siden overtaget fra DSB, da de
fik et nyt lagersystem.
7 mand sås på Gården denne aften.
Der blev lagt kræfter i hammeren, da fjederkurven skulle slås på fjederbladene |
Færdigt arbejde med 1. sæt.3 sæt "more to go" |
Den genopbyggede og forstærkede reol i depotvognen |
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.