|
Den (næsten) færdige drejeskive malet og indhegnet |
|
M25 adskilles. Jan synes det er sjovt arbejde! |
Otto og
Peter gav en god hånd med, så drejeskiven lige fik en anden omgang Gori og
dermed er klar til juletrafik og snevejr. Derefter gik Otto med på M25, hvor
Bjarne og Jan fortsatte med at afmontere alt det, der skal til for at få motor
og generator fri af bundrammen.
Peter og Poul fremstillede et par aksler med
gevind. De er til udskiftning af nogen meget slidte fra deploriderne.
Carsten,
Hans og Mikkel fik monteret isolering i M15-3, samt monteret bagpladen med
utallige skruer. Motoren blev derefter prøvestartet for at se om termostaten
gør som ønsket, men vi manglede et punkttermometer for helt at sikre at det
fungerer. Men motoren kører så fint og oser stort set ikke. Lars fræsede
notgange i akslen til T1 og vil gerne være færdig nu! Vi glæder os også til at
kunne fortsætte arbejdet på T1 ;-) Jeg fik da også malet de nye koblinger med
sort. Vi var 12 aktive aktive på værkstederne denne aften!
|
Isolering kommer på plads |
|
Bagpladen monteres |
|
og skrues fas med mange skruer |
|
Prøvestart for at teste termostat. Remissekatten holder øje! |
|
Lars bliver her (næsten) færdig med akslen til T1 |
|
Koblingerne har fået sort |
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.