Drejeskiven
fik 2. omgang maling i mellem skinnerne og er ellers klar til at få lagt
trædækket. Så drengene og jeg fik ryddet op i det gamle træ, der blev skåret op
i håndterbare størrelser. Derefter gik vi i gang med afrensning og renovering
af delene til det ”nye” bremsetræk til M9, så det er klart til opgaven. M24
kører ikke helt jævnt endnu, så alle rør og slanger blev tjekket og derefter
blev M15 brugt som trækkraft til at få M24 ud. M15 har snart et komplet
ledningsnet igen og både lys & horn er funktionsduelige. Taget er næsten
monteret, så nu er det projekt snart ved en ende. Der mangler blot motorhus og det sidste…
Mikkel
fremstiller jo nye koblingsadaptere til både M15 og M30 og Carsten havde fået de
nye materialer hjem. Det blev skåret og svejst på og Lars fræsede
koblingspindene passende i smig.
Jeg fik
afrenset rust på den ene, så den kan blive Lejfet. Akslen til T1 blev også
bearbejdet med notgang. Mere skete der nok, men med 10 aktive fremmødte er det
ikke let at holde styr på hele fremdriften sådan en travl aften J
|
Ledningerne til lys føres gennem taget, der nu ligger på |
|
M24 og brændstofpumpen får igen besøg |
|
Koblingsadapter fuldsvejses og bremsedele til M9 adskilles |
|
Koblingspind fræses i smig |
|
M15 trækker M24 ud til en prøvestart. Den ryger noget endnu. |
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.