|
Sort og hvidt... |
|
Siderne på plankerne får en omgang sort med Gori |
Efter
regn kommer sol. Søndagens trafik blev desværre påvirket af en hel dags
bygevejr, så af den grund ville et byt med denne mandags vejr nok have været meget
rart, men når nu opgaven med at afrense og male drejeskiven bedst sker i
tørvejr…
De
sidste planker på
første halvdel blev flået af, rammen afrenset og grundet. Samtidig kom Mads og
gik i gang med den sorte maling. Senere fik vi malet de nye planker med sort på
siderne, så de er klar til næste etape med at lægge det nye dæk på.
|
Carsten varmebøjer en ny "stok" til M30 |
|
Et låsehul til "stokken" bores |
|
Hans reparerer dythornet til M15... |
|
.. mens Per forbinder ledningerne |
|
Inspektion af den "nye" sædepind til M15 |
Carsten fremstillede en ny ”stok” til M30, der manglede en sådan på forreste puffer. Mikkel rangere-de derefter materiellet rundt via drejeskiven således at M30 fik placeret fronten under den store boremaskine så et låsehul kunne bores. Per fortsatte det store arbejde med at genetablere ledningsnettet på M15 og Hans Henrik fik repareret og malet dythornet dertil, så testen fik os alle til at tro; nu kørte bussen J 9 mand på Gården denne aften.
|
Et lille pindsvin inspicerer de gamle planker fra drejeskiven. |
|
En flytbar sporspærring er etableret for sikkerhedens skyld |
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.